Blondes have more fun.

Just för tillfället övergår jag från brunett till blond prosses,
Min kära syster som går andra året på bäckadhal- inriktning frisör har slingat mitt hår för andra gången nu på lite mer än en månad.
Dock så var jag vinröd i mitt hår innan, så jag har fortfarande rött pigment i mitt hår,
Så ska få bort alla gul oranga toner med hjälp av silver schampooo!!!
Hon slingade mitt hår igår och här är resultatet,
bilden kom på fel håll men ni överlever nog.
Och så här vill jag ha min hårfärg tids nog, kanske lite mörkare,
Först ville jag ha brunblond men nu tycker jag att när vi endå håller på kan jag försöka ha min lilla dreamhårfärg....
Men vågar inte färga allt på en gång, för det sliter så fruktansvärt på håret och nu kan jag täcka det "gula partierna som övergår till vitare färgen"

Kommentera här: