Har aldrig varit så rädd!

För lite mer än 1 timma sedan, ringde det på dörren, det var becksvart ute , och när jag öppnade dörren var ingen där, först tänker jag, inbrottstjuv som kommer gå in bakvägen! Jag sätter mig i köket där man ser största delen av mitt hus, börjar skaka lite för att jag var säker på att det inte var någon jag kände som sprang runt och ringde på! Sedan efter 10 minuter ringer det på dörren igen och jag får först panik men samlar mod och sätter mig på trappan ute med en kökskniv? Efter någon minut ringer Hanna mig(haft smskonvesation med hela tiden) och gatlampan utanför bara mitt hus släcks, allt känns som en skräckfilm när dörren bakom mig öppnas och där står Linnea Elsa och Sofie, jag skrek bog som en stucken gris och tar tag i Sofie medans jag typ skricker in i mobilen!!! Stakars Hanna! Jag skade i hela kroppen som man gör när man fryser fast 10gånger värre! där satt jag på trappan med en kökskniv i handen och halvt gråtande av skräck! Och jag brukar aldrig vara rädd när jag är ensam men tänk om jag hadde varit rädd att vara ensam hemma som många andra, jag hadde nig svimmat av!

Kommentera här: