Mycket att stå i

Hejsan hoppsan!
Idag har jag kommit hem från första dagen på sommar jobbet och idag hadde jag utbildning.(McDonalds) Fått lära mig hur allt fungerar inklusive kassan, Imorgon ska jag få stå i kassan utan handledare(fast man ska ha 3 tillfällen. Igentligen ska man inte få göra det så tidigt utan handledare men jag jobbar min första gång redan på söndag och dom tyckte att jag kunde grunderna så jag kunde klara mig utan handledare. Läskigt, måste klara allt själv.
 
Mamma och pappa åker till grebbestad imorrgon, och tar med sig datan, så mycket bloggande blir det inte denna veckan då jag jobbar med. Och att mobilblogga fungerar ju inte alls..... humffff
 
Sedan så vet jag inte direkt vad jag ska göra på midsommar då vi vill vara lite mer folk. Alla åker utomlands eller åker till kusten.... Men det löser sig hoppas jag.
 
Jaja hoppas ni kommer ha en bra vecka igalla fall! Puss:D
 
Sorry för gammal bild....

Kommentarer:

1 bitte:

skriven

Hej jag är med i Nellys nya designtävling och jag skulle bli jätteglad ifall du ville gå in här och rösta på min väska.
http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1378

I gengäld kan jag ge länk,lägga till på bloglovin eller rösta på ditt egna bidrag om du har.

kram

Svar: okej jag har röstat på din väska lägg till mig på blogglovin och ge länk!
Mellonis

Kommentera här: