tre saker

 
Tre saker jag inte förstår mig på: POLITIKER, Djupt troende & livet/vad som händer efter döden.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Mobil, Blommor, Iphonehörlurar
Tre saker jag gör just nu:kliar mig på näsan, Bloggar och smsar
Tre saker jag vill göra innan jag dör:Bli rik, Resa mycket och va lycklig
Tre saker jag kan:Rulla mage, Blåsa ut luft via ögonen, prata mycket
Tre saker jag inte kan:rapa på beställning, prata med apor, slicka mig på armbågen
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: min tjat i min blogg, min spotify lista och annan cool disney musik
Tre saker jag skulle vilja lära mig:massa akrobatiska rörelser, busvissla, Lära mig ljuga(bra att kunna ibland)
Tre favoriträtter: Grillat, räkor, grekiskt & thaimat 4things - de niiiii

Kommentarer:

1 Isabella (tinkerbella.blogg.se):

skriven

Svar: jag lyssnar på Spotify och har det i mobilen ja :) skivan tycker jag man köper bara för att stödja artisten och även ha och visa upp i hyllan hemma typ ;) Kul att ha! Även fast man inte lyssnar på cd längre typ..i bilen kanske haha.

2 Mimmi:

skriven

Hej! Vill du fortfarande fixa designen åt oss? Som jag har skrivit skulle vi vilja ha bilderna vi lagt upp på bloggen på headern. Kan du snäla skriva tillbaks till oss, så vi vet? Annars sitter vi ju och väntar liksom :)

Svar: Japp fixar sista detaljerna på den nu! kommer idag(söndag)
Jonna Karlsson

3 lilla linnea:

skriven

Haha ååh jag kan inte heller rapa på beställning! Har försökt lära mig med det är omöjligt.. haha! ^^

Svar: Hahah då är jag inte ensam :D
Jonna Karlsson

Kommentera här: